terms-of-service
kan kun stiltiende forlænges på ubestemt tid, hvis forbrugeren til enhver tid kan opsige den med et varsel, der ikke overstiger en måned, og med et varsel, der ikke overstiger tre måneder, hvis aftalen omfatter regelmæssig, men mindre end en gang om måneden, levering af dagblade, nyhedsaviser og ugeblade.
En tidsbegrænset aftale om regelmæssig levering af dag- eller ugeblade og magasiner som introduktion (prøve- eller introduktionsabonnement) videreføres ikke stiltiende og ophører automatisk ved prøve- eller introduktionsperiodens udløb.
Varighed
Hvis en aftale varer mere end et år, kan forbrugeren efter et år til enhver tid opsige aftalen med et varsel på op til en måned, medmindre rimelighed og billighed taler imod en opsigelse før udløbet af den aftalte periode.
Artikel 13 - Betaling
Medmindre andet er aftalt, skal de beløb, som forbrugeren skylder, betales inden for 7 arbejdsdage efter starten af refleksionsperioden som omhandlet i artikel 6, stk. 1. I tilfælde af en aftale om levering af en tjenesteydelse starter denne periode, efter at forbrugeren har modtaget bekræftelsen af aftalen.
Forbrugeren har pligt til straks at rapportere unøjagtigheder i betalingsoplysninger, der er leveret eller nævnt til iværksætteren.
I tilfælde af manglende betaling fra forbrugeren har iværksætteren ret til, med forbehold af juridiske begrænsninger, at opkræve de rimelige omkostninger, der er meddelt på forhånd til forbrugeren.
Artikel 14 - Klageprocedure
Klager over gennemførelsen af aftalen skal indgives til iværksætteren inden for 7 dage, fuldt og tydeligt beskrevet, efter at forbrugeren har fundet manglerne.
Klager indsendt til iværksætteren vil blive besvaret inden for en periode på 14 dage fra modtagelsesdatoen. Hvis en klage kræver en forudsigelig længere behandlingstid, vil iværksætteren svare inden for 14-dages perioden med en meddelelse om modtagelse og en angivelse af, hvornår forbrugeren kan forvente et mere detaljeret svar.
Hvis klagen ikke kan løses ved gensidig aftale, opstår der en tvist, som er underlagt tvistbilæggelsesproceduren.
En klage suspenderer ikke iværksætterens forpligtelser, medmindre iværksætteren angiver andet skriftligt.
Hvis en klage findes berettiget af iværksætteren, vil iværksætteren efter eget skøn enten udskifte eller reparere de leverede produkter gratis.
Artikel 15 - Tvister
På aftaler mellem iværksætteren og forbrugeren, som disse generelle betingelser gælder for, gælder kun hollandsk lov, selvom forbrugeren bor i udlandet.
Firmaoplysninger
E-mail-adresse: support@nuvenci.dk
Telefonnummer: +31 850605095
Firmanavn: Nuvenci
Åbningstider Kundeservice:
Mandag til fredag: 09:00-17:00
Vi tilstræber at svare inden for 1 arbejdsdag.